//my dream !
sweet owner




Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome:D


Hello! my name is Nurul Farhana.Stay Negeri Sembilan.Student of secondary school.Friendly and ordinary people
Bigfoots!

Name: Nururl Farhana Md Daud. Age : 16 become 17 years old. Date of birth : 14.05.1996.Happy go lucky!!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Farhana Binti Md Daud
Others:   


Ke Terengganu

Assalamualaikum semue,kali ni aku nak cerita pasal topik yang dekat atas tu.. Hari selase bersamaan 1 Mei 2012 hari petang aku gerak ke Terengganu dengan keluarge aku...Aku ke Terengganu sebab hantar abang aku dekat Akademi Bomba dan Penyelamat Malaysia, Wakaf Tapai, Terengganu..Aku sampai dalam pukul 11.30 mlm..Penat tak terhingga..Tidur tak cukup sebab kena bangun awal pagi..haha macam-macam peristiwe sepanjang perjalan ke Terengganu..Bulan 9 nanti pergi lagi untuk Tamat latihan pulak..nanti sambung terus gi Kelantan..haha tu la yang dapat aku cerita kan sebab da buntu dah nak ingat lagi sebab mase dah berlalu seminggu lalu...ok nanti aku update lagi...Bye2..

<$BlogItemCommentCount$> comment(s)